قسمت دوم بیزتاکس با محمدرضا انبیائی

قسمت دوم بیزتاکس: نقش روابط عمومی در بحران برندها با محمدرضا انبیائی

دومین قسمت از بیزتاکس به موضوع روابط عمومی خصوصاً در زمان وقوع بحران پرداخته است. رشد رسانه‌ها خصوصاً رسانه‌های آنلاین باعث شده است بسیاری از برندها با مساله بحران روبرو شوند. در این تاک‌شو سید حمیدرضا عظیمی میزبان محمدرضا انبیایی است و به مدت 21 دقیقه و 26 ثانیه پیرامون این موضوع به گفتگو پرداخته‌اند.

محمدرضا انبیایی در بیزتاکس: نقش روابط عمومی در بحران برندها

گفتگوی ما در قسمت دوم بیزتاکس

در این برنامه از بیزتاکس از کسب و کارهای زیر نام آورده شده است:

  • تیپاکس
  • بانک آینده
  • لبنیات میهن
  • نیوز باکس
  • دیتاک
  • پرسپولیس
  • استقلال
  • امیرقلعه نویی

در این برنامه از بیزتاکس، سید حمیدرضا عظیمی با محمدرضا انبیائی به موضوعات مختلف رسانه و روابط عمومی پرداخته است و خصوصاً به موضوع محتواهای کاربرساخت یا همان UGC پرداخته است و تلاش شده است برخی از کیس‌های موجود در فضای کسب و کار تحلیل و بررسی قرار گیرد.

قسمت‌های مختلف بیزتاکس (Biztalks) به طور همزمان در اینستاگرام، آپارات و یوتوب منتشر می‌شود.

برای مشاهده سایت بیزتاکس و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید.

برای دنبال کردن بیزتاکس در اینستاگرام و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید. (آی دی در اینستاگرام biztalks.ir)

برای تماشای بیزتاکس در یوتوب، اینجا کلیک کنید.

فایلِ آمارها و تصاویر قسمت دوم بیزتاکس

مراحل روابط عمومی
مراحلی که باید برای پیاده‌سازی یک برنامه روابط عمومی درست دنبال کرد.
شیوه مدیریت بحران روابط عمومی در هفت مرحله
معرفی 7 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا