بیزتاکس 4

قسمت چهارم بیزتاکس: پرونده‌ای برای خرده‌فروشی آنلاین

در چهارمین قسمت از بیزتاکس، سید حمیدرضا عظیمی به بررسی پرونده خرده‌فروشی آنلاین بر مبنای یکی از شماره‌های ماهنامه پیوست پرداخته است. آمارهایی از سهم بازار فضای آنلاین از کل خرده‌فروشی کشور و همچنین فروش دیجی‌کالا از زبان قائم مقامِ وقت آن در این برنامه ارائه شده است.

در این قسمت از بیزتاکس، از برندها و کسب و کارهای زیر نام آورده شده است:

  • دیجی کالا
  • اسنپ
  • ترب
  • باسلام
  • افق کوروش
  • زنبیل

قسمت‌های مختلف بیزتاکس (Biztalks) به طور همزمان در اینستاگرام، آپارات و یوتوب منتشر می‌شود.

برای مشاهده سایت بیزتاکس و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید.

برای دنبال کردن بیزتاکس در اینستاگرام و تماشای قسمت‌های مختلف آن اینجا کلیک کنید. (آی دی در اینستاگرام biztalks.ir)

برای تماشای بیزتاکس در یوتوب، اینجا کلیک کنید.

تماشای قسمت چهارم بیزتاکس:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا